Friday, May 04, 2012

I Luv My Family

Assalamualaikum....
da setengah thun rasanye aq xupdate blog nie..
tiada seni utk menulis membuatkan xsemngat nk menulis blog..huhuh
tapi terasa utk mnulis kisah hidupku utk post kali nie...

Aku sayang keluarga aku.. aku sayang saudara-mara aku..
dorang selalu support aku walau di mana mereka berada..

aku rasa makin besar, makin rapat aku dgn sedara mara aku..
n i'm so proud when my cousin have change to the positve way..
alhamdulillah.. thanx to ALLAH kerana bukakan hati mereka utk berubah...
hope mereka trus istiqamah.. insyaALLAH..

 abg sedara saya..:)


 raya 2010...  bersama arwah nenek tersayang..


ini pling saya syang my adik(ila), cousin (fara & auni) serta aunt(titi)

harap, hubungan kelurga kami akn kukuh sampai bile2..

i love my big family..:)

No comments: